2 Mart 2015 Pazartesi

Natali'nin Gebelik Güncesi 22.Hafta


Bu hafta ne kadar ağır,ateşli ve gaz sancılı geçse de karnımın daha belirginleşmesi beni çok mutlu ediyor. Beş günlük grip serüvenim bitti.Bu süreçte en büyük korkum yüksek ateşin bebeğe zarar vermesiydi neyse ki doktor kontolünde atlattım.Bu durumlar için tek tavsiyem sakın internetten makale okumayın! İnternet çoğu zaman maalesef  bilgi çöplüğü çünkü. Arayın doktorunuzu,en doğru bilgiyi alırsınız zaten.Uygun tedaviyle atlatmanız kolay oluyor.Gaz sancısı bu hafta bana doğum sancısı tecrübesi yaşattı diyebilirim. Evin içinde bas bas bağırırken rezene çayı mucizesi ile tanıştım ve hayatımı kurtardı. Yorgun hasta keyifsiz bir hafta geçirdim belki ama  annem,anneannem ve eşim sayesinde çabuk atlattım.Tabi onlara da bulaştırdım,ee ne derler grip eve girdi mi zor çıkarmış.Sizlere tavsiyem mümkün olduğunca milletçe çok meraklıyız sarılmaya öpüşmeye ama yapmayın! Hamileyim deyip geri çekildiğinizde kimsenin size darılıp küseceğini sanmıyorum. Zaten havalar çok kötü kendimizi koruyalım hanımlar!    Bu hafta göbeğimin değişikliğine ayak uydurmak için neredeyse 10 senelik olan göbek pearcingime üzülerek veda ettim. Yerinde kocaman bir boşluk oldu. Bazı kadınlar 9. aya kadar çıkarmıyorlarmış ama erken gerildi benim göbeğim ve yırtılmasını beklemiyim dedim :) Hiç alışamadım ama havada bulut Natali pearcingini unut :)    Yasak kelimesi ne kadar rahatsız edici oluyor değil mi hamileyken.Doktorun bana yasakladığı herşey ne kadar ulaşılmaz cezbedici geliyor anlatamam. Televizyon reklamlarında eskiden beri yiyecek gösterilmesine karşı olan biriydim şimdi neredeyse rtüke şikayet edicek kıvama geldim. Gecenin bir yarısı ağzımın suyunun akmasına sebep olan reklamları kınıyorum. Canımın çektiği şeyleri yazmıyım zaten yasak listesi hepimizde aynı gibi gibi. Ama şunu söyliyim resmen şartlanmış gibiyim yiyemediğim şeyler ekrana çıktığında ya da adını duyduğumda ağzımın suyuna sahip çıkamıyorum :)) Pavlov'un köpeğini hatırlarsınız o arkadaşı şimdi anlıyorum. :))) Arada kaçamaklarım oluyor yalan söylemicem!Ooh afiyet olsun hamileyim hakkımdır yerim:)    Ben iyisiyle kötüsüyle bir haftamı daha bitiriyorum bu hafta erkek annesi olarak daha kafam karışık daha endişeliyim. Çocuğuma ilk öğreteceğim şey insanları sevmek olacak.Kadın-erkek ayırt etmeden insanlara insan gibi davranmayı öğreteceğim. İyi birey yetiştirmek bizlerin elinde temeli sağlam atarsak hani o çevre dediğimiz "yanlış bireyler" bile yolundan saptıramaz.İyi insanlarla karşılaşmanız dileğiyle... 
 Sevgiler Natali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder