11 Şubat 2015 Çarşamba

Natali'nin Hamilelik Güncesi 21.Hafta

Hamile olduğumu öğrendiğim andan doğuma kadar geçen sürede bir çoğunuz gibi benimde en çok okuduğum şeyler hamilelik günlükleriydi.Google'a 20.hafta yazar aynı haftada olan diğer hamilelerin neler yaşadıklarından söz ettikleri günlüklerini okurdum sık sık.Hamilelik çok enteresan bir süreç.Bir sürpriz yumurta var içinizde ve ha deyince göremiyorsunuz,biriktirdiğiniz tüm doğrular ve deneyimleriniz bu anlamda mantık yürütmeye yetmiyor.Bir yandan çok kişiye özel bir yandan da herkesin yaşadığı,zaman zaman farklılıklar gösteren ama çoğu zaman duygusal olarak hepimizin aynı yollardan geçtiği olağanüstü bir yolculuk!
Önce düğün ardından hamilelik heyecanına bire bir ortak olduğum,henüz yüz yüze tanışamadığım ama çok sevdiğim arkadaşım Natali,bundan sonra giydiranne.com da düzenli olarak hamilelik günlüğünü paylaşıyor olacak! 
*Bu günlüğü okumakta olan sevgili anne adayı,sana sesleniyorum;Her ne olursa olsun hamileliğin tadını çıkarmaya çalış! :) 





Merhaba 21. hafta!
Aslında 22 demeliyim çünkü bir hafta önden koşturuyor benim ki...
Bu haftaki en önemli ve heyecanlı anım detaylı ultrasonda minik bebeğimle karşılaşmak oldu.Daha önceki ultrasonlardan ne kadar farklıymış,en ince detayına kadar minicik atan kalbini görmek! Tabi bunu görebilmek için tam üç saat yürüyüş yapmak zorunda kalmak :)
Normalde kıpır kıpır olan bebeğim inat etti ve pozisyonunu değiştirmedi üç saatin sonunda yoğun yalvarmalarım sonucunda sesimi duydu da acıdı bana diye tahmin ediyorum.Herşeyini detaylı inceleyebildiler. Hamileliğimin başından beri ‘'kız,kız,kız..!''diye çıldırırken o bana benzeyen burnu ve dudakları görünce ilk lafım ''ben oğluma aşık oldum'' oldu.
Bu arada yine bu hafta ilk ‘annelik’ endişesini yaşadım. 
Doktor; ’'Bebeğin böbreklerinde büyüme var’’ dediğinde,bir an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü sandım.Neyse ki erkek bebeklerin genelinde bu problemin yaşandığını,doğduktan sonra kontrol altına alınabileceğini detaylı bir şekilde anlattı ve rahatladım. 
Kendinize ve bebeğinize iyilik yapmak istiyorsanız sizi rahatlatan herşeyi detaylı anlatan ve gülümseyen bir doktor seçin.Bence kadın doğum uzmanları aynı zamanda birer psikolog olmalılar,biz hamilelerin halet-i ruhiyeleri çok değişken oluyor çünkü…
En ufak olumsuz bir laf bize aşılamayacak koca bir dağ gibi gözüküyor. 
Bu hafta hamileliğimin en zevkli haftası galiba tekmeler kendimi adeta bir kum torbası gibi hissetmeme sebep oluyor. 24 saat tekmelesin istiyorum. Eşim de ilk kez çok kuvvetli bir tekmeyi hissetti ve şaşkınlığı,sevinci görülmeye değerdi. Hala karnım tam olarak şişmediği için rahat hareket edebiliyorum ama bunun uzun sürmeyeceğinin farkıdayım..
21. hafta bana çok iyi geldi,detaylı ultrason fotoğrafını salonun baş köşesine koyduk görmemişin oğlu olmuş misali bakıp bakıp duruyoruz. 
Aslında şaşkınım vaktin bu kadar çabuk geçmesine,test yapıp daha dört haftalıkken erkenden doktora koştuğum gün daha dün gibi. Hamilelik böyle bir şey hem vakit çabuk geçsin istiyorsunuz hem daha çok az şey biliyorum öğrenmeliyim zaman ağır ol henüz erken diyorsunuz.Heyecandan kafalar karışık yarı bilinçli yarı bilinçsiz yolu yarıladık.
Bakalım bundan sonra bizi neler bekliyor…
Sevgiler,
Natali




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder