22 Ocak 2015 Perşembe

Yaappaa-El Yapımı Bebek Patikleri

Bade'nin ilk adım patikleri Yaappaa ile tanıştırmak istiyorum sizi. Geçen yıl İBS fuarda slingde uyuyan Bade ile gezintideyken Minineos standını görür görmez sevinçle oraya uçtuğum doğrudur!Uçma sebebimse masanın üzerinde duran olağan üstü renkte şık deri patiklerdi. Henüz ayakkabı konusunda pek fikir sahibi değildim tek bildiğim ilk adımlama dönemlerinde çıplak ayak gezmesi,gerektiği durumlarda ise bükülebilen sağlıklı gerçek deri patikler giymesiydi.Yaappaa'nın bizde yeri ayrı ilk adımlama videosunda minicik ayaklarında onlar var!  




Yaappaa markasının kurucusu ve tasarımcısı sevgili Deniz Keser ile mini bir röportaj yaptık.




Deniz Keser/Yaappaa TASARIMCI 

-Ben İstanbul’da doğup büyümüş,bir eğitim tamamlamış ardından 10 yıllık iş hayatından sonra 2008 yılında tekrar üniversite sınavına girerek İstanbul Aydın Üniversitesi-Ayakkabı Tasarımı bölümünü kazanmış ve tekrar okul macerasına başlamış, mezun olduktan sonra da bebek patiği tasarımcısı olmayı tercih etmiş birisiyim.


- Yaappaa nasıl ortaya çıktı?

2010 yılında Ayakkabı Tasarımı eğitimimi tamamladıktan sonra önceleri kadın modelleri tasarlamayı planlıyordum ama bir türlü emin olup harekete geçemedim.. Keyifli olsun istiyordum, bir gün kuzenimin bebeğine hediye ararken renkler, şekiller o kadar keyifli geldi ki neden bebek patiği olmasın diyerek  bu maceraya başlamış oldum..



Üretim aşamaları;


Üretimde bütün aşamalar çok zevkli bu işte önce kafamda modellere karar veriyorum, sonra kağıda aktarıyorum ve ardından en zevkli ve heyecanlı yanı olan renk, malzeme ve aksesuar seçme süreci başlıyor, bunlar da belirlendikten sonra üretime geçiyoruz, bu sefer de merak hasıl oluyor ‘’hayal ettiğim gibi çıkacak mı?’’ ve evet hep hayal ettiğim gibi çıkıyor hatta bazı modeller hayal ettiğimden daha da güzel gözüküyorlar gözüme.. 



-Markanın 2015 hedefleri;
Daha fazla kitlelere ulaşıp, sağlığı ve rahatlığı ön planda tuttuğumuz patiklerimizi daha fazla  bebeğin giymesini sağlamak ve bu sayede çok daha fazla modele imza atmak..

-Satış Noktaları;
Zet.com’da zet.com/tasarimci/yaappaa adında bir dükkanım var, bunun dışında prettyruffle.com , ,minineos.com , kikimomo.com , boniqo.com , renklizebra.com , o-bebek.com  olarak 6 ayrı internet sitesinde ve İstanbul Çengelköy’de Pretty Ruffle showroom’u,  İzmir’de Denizin Dolabı ve Adana’da Candy Queen mağazalarında ürünlerimiz satılmaktadır..

instagram'da Yaappaa http://instagram.com/yaappaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder