11 Haziran 2014 Çarşamba

Tatilde KindyRoo Ataşehir'deyiz!

Okullar kapanır,imkanı olanlar üç aylık uzun bir tatil için şehri terkederken çalışmak durumunda olanlar 10-15 gün bir yerlere kaçar güneş biriktirirler vücutlarında ve geri şehre işlerinin başına dönerler.Kendi çocukluğumdan hatırladığım arkadaşlarım çok uzun süre tatile çıktıklarında ya da tatil dönemlerimiz denk gelmediğinde kendimi çok mutsuz hisseder evde türlü aktiviteler uydururdum.Dışarı çıkıp oynamak tatilin ilk günlerinde olduğu gibi zevk vermezdi.Ancak akşam üstleri mahallede yeni türeyen akraba ziyaretlerine gelmiş yabancı çocuklarla oynamaya çalışır tam ısındığım anda vedalaşırdım tek tek.

Sonra yine gelsin "Beeen çok sıkıldım Anneeeeğ"hırçınlıkları!

Atölye Roo'nun yaz dönemi programının benimle aynı duyguları yaşayan çocuklar için harika bir yaz tatili anısı olacağına eminim!

 

 

3 ayrı program seçeneği var 2,4 ve 8 haftayı kapsayan.

 

 

Bunun dışında bizimde devam ettiğimiz ve blogda da bize kattıklarını anlattığım BabyRoo ve KindyRoo programlarıda devam ediyor yaz boyunca!

 

 

Anlatmakla olmaz gidip bizzat tecrübe etmek istiyoruz derseniz deneme dersi ücretsiz.Çocuğunuzun nasıl mutlu ve aktif olduğunu gördükten sonra bir sonraki haftayı iple çekeceğinizden eminim! Biz Ataşehir KindyRoo'nun Kurucusu Neslihan'a,Öğretmenimiz Ayşegül'e ve AtölyeRoo'da birbirinden güzel aktiviteler hazırlayan Ezgi'ye bayılıyoruz.Her hafta onların güler yüzü ve insana huzur veren sarılmalarıyla kapıdan içeri girip müthiş enerjileriyle dersleri sonlandırıp güle oynaya evimize dönüyoruz.Yaz tatilimiz bittikten sonra "BabyRoo emekleyen bebek"grubundan "Yürüyen bebekler" grubuna terfi edeceğimizi umarak KindyRoo Ataşehir'e gelişimine olan inanılmaz katkısı sebebiyle büyük bir mutlulukla devam edicez.

 

 

2 yorum:

  1. Burayı ilk kez duyuyorum, yeri de Ataşehir'deymiş bize yakın :) Biz Gymboree'ye gidiyoruz, play & learn dersleri fena değil ama müzik tam anlamıyla hayal kırıklığına uğrattı beni, her derste çocuklara basmakalıp aynı şeyleri yaptırıp durdu hocası... Aslında Nil dansa çok meraklı ama 3 yaşın altındakiler için iyi bir dans okulu bulamadım ben :( KindyRoo'dan deneme dersi alalım biz en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme dersi alın mutlaka :) Hatta Nil atölye çalışmalarındanda keyif alacaktır inanıyorum ki.Müzikle ilgili de bir post var yarın yayında :) Sevgiler q

      Sil